Csodafegyver a vállalatirányításban! – Hatékony ügyviteli szoftverek

Az integrált vállalatirányítási rendszer alapját az áruforgalmi – vagy általánosabban mondva – készletgazdálkodási, vagy logisztikai modul alkotja. Az általunk fejlesztett ERP rendszer sarokpontja, a vállalkozás vagyonával történő pontos elszámolhatóság és elszámoltathatóság. Csak a biztos alapokon nyugvó döntéstámogató rendszer nyújt a vezetésnek igazi segítséget, ennek segítségével térül meg az IT-re fordított beruházás.

A NEXT Software Kft. által kifejlesztett áruforgalmi rendszer moduláris felépítésű. A gyakorlati alkalmazások előtt a felhasználóknak, és a fejlesztőknek együtt kell kiválasztani a lehetőségek közül az egyes részletkérdésekben a megfelelő változatokat. A szükséges illesztések, és az adaptáció elvégzése után áll össze az adott felhasználó igényeinek megfelelő, annak specialitásait, technológiáját figyelembe vevő áruforgalmi rendszer.

Két működésében eltérő megoldást kínálunk:

NEXT erp – windows alapú
NEXT erp cloud – felhő alapú

Az ajánlott megoldás egyesíti a kész áruforgalmi rendszerek és az egyedi fejlesztések előnyeit abban az esetben, ha az alap rendszer struktúrájában/funkcióiban megfelelő, és csak maximum 20 % adaptációt kell elvégezni rajta.

A NEXT ERP saját szellemi termékünk. Adaptációjához minden eszköz és know-how a NEXT Software Kft. birtokában van, és a munkához rendelkezésre áll.

NEXT ERP moduljai

  • Készlet modul
  • Könyvelési modul – devizás könyvelés is!
  • Tárgyieszköz modul
  • Pénztár modul – több pénztár párhuzamos vezetése
  • Pénzügyi modul – más könyvelési rendszer használata esetén
  • Iktatási modul
  • … amit a felhasználó számára fontosnak tart, egyedi folyamatok automatizálása

A NEXT ERP legfontosabb jellemzői

  • kis és nagykereskedelmi funkciók egy rendszer keretén belül
  • bolthálózatok kiszolgálás (bolti és központi modul)
  • különböző raktártechnológiák támogatása
  • saját és idegen tulajdonú készletek kezelése
  • bizományba kiadott készlet kezelése
  • cikkek több fajta azonosítása
  • cikkek több színtű csoportosítása
  • vonalkódok, vonalkód olvasó eszközök beépítése
  • FIFO és LOT szám szerinti készlet vezetés
  • saját termelésű készlet (termelői ár – beszerzési ár)
  • készletből tárgyieszköz aktíválás
  • rovancs és ikerleltár
  • forgalmi statisztikák
  • árengedmény rendszer (ügyfélre – termékcsoportra – időszakos akciók)
  • vásárlási kuponok kezelése
  • fuvarszervezés
  • gyártás követés
  • kapcsolódás webáruházakhoz: Shoprenter, E-mag, Amazon – pillanatnyi készlet, vevőnkénti árak küldése – rendelések fogadása- számla készítés

Adaptáció

A NEXT Software Kft. egy már korábban kidolgozott és kipróbált, folyamatosan modernizált olyan alaprendszert kínál, amelyet a vevő részére, annak speciális adottságai és igényeinek megfelelően egyedileg adaptál.

Ezek a saját fejlesztésben kidolgozott rendszerek képezik a munka alapját, az adaptációt a fejlesztők végzik a rendszer teljes ismeretében, és minden szükséges eszköz birtokában.

A fejlesztők és a felhasználók együtt kiválasztják funkció szinten a szükséges elemeket, specifikálják az egyes kódszámok, azonosítási módszerek tartalmi felépítését. Meghatározzák az alaprendszeren szükséges változtatásokat. Ez egy szoros együttműködést jelentő munkafázis, amelynek a haszna nemcsak az adaptációs igénylista összeállítása, hanem alkalmat ad a felhasználóknak a rendszer alapos megismerésére. Itt főleg a rendszergazda funkcióját betöltő munkatárs, és az egyes szakterületek specialistáit értjük.

A felhasználóknál az adaptált és testreszabott áruforgalmi rendszer kerül telepítésre. Ez a rendszer már teljes mértékben az együtt meghatározott igényeknek, elvárásoknak felel meg.

Az így adaptált, és kiegészített rendszert a felhasználó telephelyén installáljuk. Részére a programok futtatható változatát, valamint a teljes adatbázis struktúra átadásra kerül.

Ezt követően történik a dolgozók oktatása, felhasználói dokumentáció összeállítása.

A rendszerindítás időszakában megállapodás szerinti szoros szervezői és programozói felügyeletet biztosítunk.

Rendszer felügyelet

Majd a rendszer beindítását követően – ha igénylik – rendszerfelügyeletet vállalunk. Ennek két formája lehetséges, átalánydíjas, és óradíj szerint.

Telefonos hot-line szolgáltatásunk 09-17 között érhető el.

Ha valamilyen kérdést vagy gondot telefonos irányítással nem tudunk megoldani, akkor helyszíni kiszállással kerül sor. Vidéken 48 órán belül jelenünk meg, Budapesten 24 órás kiszállást vállalunk.

Rendszer követése

A rendszer követését a továbbiakban is vállaljuk, ez mindig külön megállapodás tárgya. A rendszer követésén az adórendeletek miatt szükséges változtatásokat, vagy egyszerűen a gazdasági környezet átalakulásából fakadó módosítási, kiegészítési igények teljesítését értjük.

Keressen minket bizalommal!